vineri, 9 noiembrie 2012

Bun gasit!

                     Bun venit pe blogul meu! Pe acest blog vei gasi prognoza meteo pentru Romania, radio online, poze cu mine, compuneri si poezii proprii pe care le-am compus personal. De asemenea vei vedea si link-uri utile care sper sa-ti foloseasca. Banuiesc ca ai observat ca am un pseudonim : ,, McMahon'' . Imi place acest nume care nu e romanesc. Multe alte servicii si utilitati vei descoperi pe blog. Te las cu bine si te mai astept. Cu drag Costin
Bilete avion BlueAir
Reducere de 14.99% din pretul biletului pentru tine










In aceasta noapte pe data de 15 spre 16.09.2012 sunt singur cu gandurile mele. unele frumoase, iar altele triste. Ma gandesc cum trece vremea asta destul de repede. Acum a sosit toamna si imediat va trece si anul acesta prin care am trecut cu totii, mai greu, mai usor, dar a fost bine totusi. Am vazut ca afara incetul cu incetul se asterne,,covorul cel auriu'' din frunzele palide ce cad lin din copaci. Covorul asezat pe pamant e simbolul toamnei aurii. Viata trece si ea incet, incet si cand ma uit inapoi, in trecut, observ ca in ,,cosul meu cu amintiri'' am strans multe lacrimi, singuratate, suferinta si uite ca, stransei, nu mult, si cateva bucurii si zambete pe care le-am trait, le-am simtit cu inima si sufletul. Acum ma simt obosit. O sa-mi pun capul pe perna si voi adormi, iar stelele de pe cer, mi-as dori, sa-mi sopteasca despre iubire, tandrete si speranta. Nu vreau sa ma simt singur. Macar pe ele sa le am alaturi de mine.








Atunci cand privesti in ochii mei
Stiu ca-n bratele tale ma vrei
Amandoi suntem imbatati de esenta iubirii
Sub umbra tainica a tacerii




Inima mea de dorinte arde
Te sarut cu multe soapte
Patul nostru e fierbinte
Cu tine, eu, nu mai sunt cuminte







Atunci cand mi-e greu
As veni in bratele tau
As plange privind spre tine
Si te-as saruta cu pasiune










Priveam spre ochii tai atragatori
Zambetul tau imi da fiori
Te doresc langa mine
Vreau sa te sarut, nu ma pot abtine



Sarutul tau e dulce - ametitor
Ma faci, de tine, sa-mi fie dor
Cu gandul catre tine zbor
Fara tine, drumul vietii, nu e usor




1.Privesc spre stele
As vrea sa vorbesc cu ele
Sa le spun gandurile mele
Pe tine te astept in tacere



2.Vad ca nu mai vii
Sufletul nu mi-l rani
Hai! Vino langa mine!
Sa ma invalui in a ta iubire




Esti dulce ca o cireasa
Privirea ta e atat de frumoasa
Te-as strange la pieptul meu
Si la bine si la greu









      ,, Privesc spre ochii tai si observ cum sunt plini de dragostea ce orbeste pe orice om sensibil cu sufletul. Chipul tau frumos e ca  un soare de dimineata ce ma face sa visez cu ochii deschisi. Buzele tale gingase ca doua petale de trandafir le-as sorbi dintr-un sarut. Iar tu cu mana ta fina si catifelata sa ma mangai usor pe obraz, facandu-ma sa vibrez si sa te doresc tot mai mult langa mine. Incep sa te iubesc tot mai mult, desi nu mi-ai oferit nimic. E de ajuns ca si tu sa ma iubesti si sa ma cuceresti cu vorbe frumoase ce-mi trezesc sufletul trist la viata. Nu ma lasa in singuratatea ce doare, ci vino si imbratiseaza-ma cu dragoste stingand focul inimii mele. Costin ''
Creeaza-ti propriul magazin online, incearca gratis 15 zile


Nu mai am nevoie de vise
Nu mai am nici dorinte
Te am numai pe tine
Mi-e de ajuns a ta iubire

Nu mai plang, nu mai sunt trist
In bratele tale sunt fericit
Singuratatea a disparut
De la primul nostru sarut


Privirea ta patrunzatoare
E placuta si arzatoare
Langa tine sufletul mi-e linistit
Ma simt iubit si ocrotit





O stea de pe pamant ma ridica
Pe obrazul meu mai ramane o lacrima
Pentru tine iubirea mea
Ca te las in bratele altcuiva
Tu mai tarziu ma vei uita
Ca te-am iubit si eu candva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu